Flere citater fra Danmark. Stakkels patienter, siger jeg bare! Danske læger er en SKÆNDSEL!
Ja jeg har altså ikke meget forstand på de tal, selvom jeg nu har været i gang med medicinen i over et år.. Jeg får nu 100 mkg eltroxin om dagen. Fik taget nye blodprøver i fredags og har fået svar idag. Sekretæren sagde at TSH lå på 15,9. Hvad er normalt?

Fik taget nye prøver (Bad selv om det), da jeg er steget voldsomt i vægt og er blevet rigtig træt igen, til trods for uændrede spise og sovevaner mm. Hjælp
Har så lige snakket med lægen for at få en forklaring. Hun mener at det er helt normalt at TSH er forhøjet, fordi jeg har lavt stofskifte og selvom jeg er i behandling.. Hun mener at det altid vil være forhøjet, til trods for eltroxin behandling... Så hun mener at jeg bare skal fortsætte behandlingen med de 100 mkg eltroxin dagligt..
Og på Lavkarbo.no læste følgende postet i går:
Da jeg var 12 år var jeg først innom endokrinolog i Bodø etter at jeg hadde en TSH på rundt 20. Nå er jeg 20 og startet først denne uka på medisin.
.... hvilken "idiotforklaring" Bodø-lægen har bortforklaret den manglende behandling af barnet med dengang og de efterfølgende 8 år - melder historien ikke noget om.