Det er ikke så lett å stå på kravene synes jeg,for legen mener jeg ikke burde ha de symptomene jeg har.
Da kjenner jeg at jeg blir forbannet inni meg,samtidig som jeg lar han føle meg som en hypokonder på en måte.

Husker godt da jeg redgjorde for den veldige skjelvingen og uroen inni meg..da fikk jeg resept på sobril som ikke hjalp det grann, ble bare trøtt, da ble jeg sint og gikk tilbake og KREVDE betablokkere, fikk først slike som ikke var depot tabl. satte meg i bilen,svelget en med vann og ventet...etter 30 min føltes det som Trygve beskriver som valiumfølelse, UTROLIG deilig.

Gikk over til dep tabl fordi de andre ikke hadde lang nok varighet. tar nå 3 i døgnet.

Jeg skal prøve å ta 2+2 med neo for å føle hvordan det går.

Har selvfølgelig en dårlig periode nå,fordi vi har 6 unger daglig i huset i julen,noe som blir mye stress,ståk,og lyder.

Datteren vår,den minste på 3 år starter i barnehave om 2 dager(etter gode råd her på forumet) Det gleder jeg meg veldig til. da får jeg også mulighet til å kunne øke dosen og bli eventuelt dårlig uten å måtte forholde meg til henne hele dagen.

jeg har fått tilbake den tørre huden og eksemet, men det kan nok skyldes årstiden.

etter oppstart på neo, har det begynt å suse i ørene mine,ikke pipelyd,men som vind. Dette kommer bare når jeg har stresset og blir forvirret.

så...har jeg fått problemer med å sovne om kvelden,hjernen kobler liksom ikke ut.

godnatt til dere.