Hei Sandra! Du skriver at du har mer hyposymptomer nå, har du fått sjekket om du har anti TPO? Såvidt jeg har forstått, er det en indikator på at man har lavt stoffskifte. Nora, (tror jeg), skrev en gang at noen har høyt stoffskifte i ca 18 måneder før stoffskiftet blir lavt. Det var sånn med meg, men legene sa at alt var i orden, selvfølgelig.......... Det tok ca. 1/2 år fra TSH steg til jeg omsider kvalifiserte til behandling. (Men symptomer har jeg hatt i ca. 7 - 8 år).

Det viktigste av alt er å stole på seg selv! I begynnelsen var jeg ganske naiv og trodde at god legebehandling var en selvfølge, det er det dessverre ikke, du må selv ta grep; lære deg mest mulig om sykdommen. Det ble faktisk greiere å håndtere sykdommen da forventningene om å få god legebehandling sank 1 tonn.

Jeg forstår din frustrasjon veldig godt! Kan bare inderlig ønske at det ordner seg for deg. Ser at du har skrevet til Balderklinikken, håper at det ikke er lang ventetid. Det kan kanskje være lurt at du fortsatt jevnlig tar blodprøver hos fastlegen, for å se om verdiene endrer seg i tiden framover.