Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Hybrid View
-
10-09-06, 08:33 #1
Når TRAS er positiv betyr det at du har TSH receptor antistoffer. Det igjen peker på høyt stoffskifte (Graves), men det finnes jo mennesker som meg som har blokkerende TRAS i stedet for den vanlige varianten, stimulerende. Så selv om jeg har alle indikatorer på høytstoffskifte så har jeg lavt stoffskifte pga av den blokkerende TRAS'en.
Når det kommer til legen din så kan du be om time hos endokrinolog (spesialist innen biokjemiske prosesser i kroppen). De burde kunne utrede deg mer. Særlig om du har mange symptomer.
Jeg hadde også enorm søthunger før jeg ble medisinert. Det har fosvunnet igjen heldigvis! Har aldri vært søtsugen som person før
Jeg drakk en kopp te med honning for å stille den verste søt hungeren. Det hjalp faktisk ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte i 3 år og har enda ikke landet på en dose som jeg føler er ok
Av Inga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 17-03-11, 12:06 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Kvalme som følge av oppstart på Levaxin?
Av vekten02 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 27-03-08, 12:58 -
Kjerringråd - for ting og tang :)
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 12Siste melding: 10-04-07, 22:45 -
Å følge endokrinologens anbefaling, operere bort kjertelen...
Av MetteS i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker