Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
18-03-11, 18:33 #8
Sv: Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Takk for svarene . Takk for gode råd. Jeg vil først innrømme min usikkerhet i forhold til dette. Fra før har jeg på ingen måte andektig forhold til legestanden og er etter kunnskap bevisst fordeler og ulemper ved en legekonsultasjon. Det er en smule utfordrende å komme tilbake til legen og forlange bredere utredning. Hun var ganske tilfreds med sitt eget kunnskapsnivå mht til diagnostisering. Jeg vil følge deres råd om å kreve nødvendig ultralyd av kjertelen.
Jeg setter pris på å få kunnskaper omkring dette som nylig har blitt et tema for meg.
Nå lurer jeg på om min følelse av utilstrekkelighet , som alle mødre har , kan være noe forsterket av noe jeg har tolket som overganger med forventning om endringer i takt med årstidene... Jeg er for øvrig slik anlagt at jeg helst vil se muligheter og det positive.
Ha en fin kveld og en trivelig helg !For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Forhøyet anti-TPO og lite jernlager!
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 30-08-10, 18:30 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Hva viser forhøyet anti-tpo? nye prøve svar....
Av trude.lutt i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 01-12-07, 22:02 -
Er det mulig å ha lavt stoffskifte med forhøyet TRAS- verdi?
Av MetteS i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-10-06, 18:30 -
Forhøyet anti-TPO, noe som har gjort at jeg har fulgt opp med stoffskifteprøver.
Av milla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat
Bokmerker