Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
18-03-11, 13:42 #6
Sv: Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
En ultralydundersøkelse vil finne ut om alt er i orden eller ikke, så det ville jeg ha krevd å få ta eller rett og slett tatt selv privat.
Selv kunne ikke min lege i Norge kjenne noe på halsen min og sa det ikke var noen vits i videre undersøkelse (selv om både mormoren min og tanten min begge har lavt stoffskifte og knutestruma).
Så kom jeg til en lege her i egypt og han kunne heller ikke kjenne noe men ville uannsett ta en ultralyd og vips så viste det seg at jeg også har knutestruma.
Så bedre å sjekke for mye enn for lite spør du meg.I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Forhøyet anti-TPO og lite jernlager!
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 30-08-10, 18:30 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Hva viser forhøyet anti-tpo? nye prøve svar....
Av trude.lutt i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 01-12-07, 22:02 -
Er det mulig å ha lavt stoffskifte med forhøyet TRAS- verdi?
Av MetteS i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-10-06, 18:30 -
Forhøyet anti-TPO, noe som har gjort at jeg har fulgt opp med stoffskifteprøver.
Av milla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat
Bokmerker