Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
16-03-11, 17:01 #22
Sv: Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Uff ja, skjønner jo nå at min uvitenhet her har vært, og er, STOR!!! Skal lese meg opp. Virkelig. Takker så mye for all konstruktiv og fin tilbakemelding.
Det inlegget omkring mine siste blodpøver finner jeg ikke igjen. Skriver det derfor inn her. Blir nesten litt flau over at jeg kjørte på med en slik dose.
Vel, mine symptomer er jo nevnt tidligere. Jeg er noe bedre i forhold til svimmelhet og ustøhet, men ikke helt bra. Og ellers er formen elendig.
Bl.p tatt 02.03 var som følger
* TSH 3,79 (0,27-4,20)
* Fritt tyroksin 11,3 (12-22)
Var da, som tidligere nevnt innlagt nevrologen pga svimmelhet, utøhet, kvalme, take- og dobbeltsyn, obsstipasjon, konsentrasjonsprob, distre, ukonsentrert, rett og slett fjærn, mistet ting i gulvet, nedsatt matlyst.
Bl.p tatt 14.03 var
*TSH 0,04 (samme ref område)
* Fritt tyroksin 27,2 (samme ref område)
* T3 7,4 (4-6,8)
Da hadde jeg altså kjørt på med 200 mikrogram levaxin i 10 dager. Blodprøvene ble tatt fastende på formiddagen. Utfra diss prøvene ser det jo ut som jeg er hyper, eller???? Men så rart da at jeg kjenner meg så hypo?? Kan dette ha noe med binyretretthet å gjøre?
Takk alle sammen for den fantstiske gjengen dere er. Avbestiller forøvrig timen på OsloAkutten. Skal få min lege til å henvise meg til spesialist her i påvente. Noe fornuftig må de jo ha å komme med i denne byen også!
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat

Bokmerker