Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
16-03-11, 10:03 #8
Sv: Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Hjelp!!!! Kan noen se på dissse prøvene for meg. Jeg skjønner ingen ting.
Jeg ble altså lagt inn på nevrologisk avd. torsdag 02.03 pga svimmelhet, ustø med falltendens, kval, lett hodepine, til tider tåke- og dobbeltsy, obstipasjon, konsentrasjonsvansker, distre, brain-fog, mistet ting i gulvet. Prøvde å si at jeg trodde dette var mitt stoffskifte, noe e ikke trodde på da blodprøver var "ok". Ble spinalpunktert og tatt MR caput. (snakk om å koste samfunnet!!!). Hadde da i en lengre periode slurvetveldig med medisinering. Dessverre (skal aldri gjenta seg).
Blodprøvene viste da:
* Fritt tyroksin 11,3 (12-22)
* TSH 3,79 (0,27-4,20)
Ble utskrevet uten at noe ble gjort, stoffskiftet ble ikke nevnt. Kom hjem i panikk og startet opp med Levaxin 200 mikrogram. Kanskje ikke så lurt. Etter 10 dager tok jeg nye prøver. Fremdeles samme symptomer, dog ikke så svimmel og stor falltendens, men ellers i elendig form.
Blodprøvene viser da:
* Fritt tyroksin 27,2 (12-22)
* Fritt T3 7,4 (4-6,8)
* TSH 0,04 (0,27-4,20)
Hva i all vedn skjer? Kan jeg bli overdosert på så kort tid? Om så, hvorfor har jeg da INGEN symptomer på overdosering (og de kjenner jeg godt fra tenårene da jeg overdoserte)? Jeg tror også jeg har en binyrebarktretthet, kan dette ha noen betydning i denne sammenheng? Noe som kan lese noe ut fra disse prøvene? Er helt desperat! Fastlegen mener mine symptomer skyldes annet enn stoffskifte, og har ikke nevnt det med et ord, ikke henvist spesialtist. Bestilt time på Heggeli i dag, men ikke time før 06.06. Kan jo ikke gå slik. Føler hodet blir verre og verre, henger ikke med i det hele tatt.
Kjære min, dette er jo meg jo. Fant dette på en side om binyrebarktretthet.
http://web.archive.org/web/200804201...e_adrenal.html
ved hypothyreose ikke uvanlig at TSH ikke er forhøyet når FT4 er lavt
ved hypothyreose tåler ikke doseøkning, får overdosesymptomer med en gang og har fremdeles hypo symptomer
ved hypothyreose blir pas. fremdeles ikke bra tross thyroxinbehandlingSist endret av Mod; 19-03-14 kl 10:51 Begrunnelse: länk korrigerad (en side om binyrebarktretthet)
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat

Bokmerker