Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
16-03-11, 09:43 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
hei Hannah!
jeg er ikke noe orakel, men forsøker å svare deg så godt jeg kan
Jeg tar samme dose ultra clear som deg, Hannah.
probiotika: jeg tar noe som heter VSL#3, en pose pr dag, med 450 milliarder (?) av disse små tassene. jeg tar FOS, 4-5 teskjeer. men får så mye luft i magen av det at jeg tror jeg må gi det opp. Luftplagene av FOS skal gi seg over tid, men det har de ikke gjort for meg.
jeg vet ikke hvor lang tid det tar før pregnenolone virker. det er jo et lagerhormon. jeg merket effekt etter 14 dager da jeg økte dosen.
Salt: jeg bruker havsalt. og salter maten masse. men ligger altså under det vi skal ha av salt.
Glutamin, søk på wikipedia.
Vitaminer og mineraler, har ikke rexxy69 og Anisa skrevet noe bra om dette her på forumet?
har du tatt noen prøver som viser hvor du ligger, det er viktig!
En stor dose C vitamin, 2-3 gram, hver dag er bra for binyrene dine
D3 er viktig, alle i Nordeuropa har mangel på dette på vinteren.
B12 er viktig
magnesium er viktig
selen er kjempeviktig når du har problemer med thyreoidea, jeg tar fast 100 mg hver dag
Mulig A vitamin er smart for deg å ta.
Husk å ta jern langt unna thyroid eller tyroksin• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker