Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
15-03-11, 14:10 #12
Sv: Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Hei igjen,
jeg var også hos Balderklinikken. Nå er ikke forumansvarlig veldig happy over at vi anbefaler denne. Og det gjør jeg heller ikke da det er mange som har rapportert om dårlige erfaringer der. Min lege er imidlertid grei, hvilket jeg mener må være tillatelig å si. Rosin og Rufus her inne bruker/har brukt samme lege vet jeg. Om vedkommende ikke har inngående kjennskap til hormonsystemet, stoffskifte etc, så er vedkommende sympatisk i seg selv, og-slik jeg oppfatter det- velvillig til å skrive ut Erfa tyroid, samt hydrokortison, dersom det viser seg at du har veldig slitne binyrer. For meg var dette i alle fall en bra start, når utgangspunktet mitt var så dårlig. Så kan man evt gå videre når man har kommet nogenlunde i vater. For sikkerhets skyld bør du be om test av binyrer. Om du ønsker legens navn, kan du sende meg en personlig melding.
En del er for øvrig fornøyd med Dag S. på Heggelig Helhetsmedisin, og det er nok litt mer aksept her inne for å anbefale han. Vær uansett obs på hvilken dose stoffskiftemedisin du blir satt på. Den viser seg ofte å være for lav, uansett hvilken klinikk man går til.
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat

Bokmerker