Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
15-03-11, 13:54 #11
Sv: Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Tusen takk for alle svar.
Da tok jeg 100 mikrogram i dag, som var den dosen jeg tok tidligere. Takk for informasjonen omkring binyretretthet og behandling av hypo.
Har akkurat bestilt time i Oslo førstkommende fredag. Vanskelig å velge. Har vært innom Balder èn gang, men nå ser jeg at de ikke anbefales lenger. Valget falt på OsloAkutten og en kvinnelig lege som het (ja, se så var det alt glemt. blir helt redd av hodet mitt om dagen). Kan jeg spørre hvilken klinikk du fikk hjelp på BeritM?
Har også lest om lavkarbo disse dagene, og tenkte kanskje det også var verdt forsøket. Erfaringer noen?
Ellers er formen ELENDIG. Bruker mye krefter bare på å skrive denne mld. Bokstavene på tastaturet flyter og jegsliter med å finne rett bokstav på rett plass i ordet. Gikk på kjøkkenet og åpnet kjøleskapdøren, ble stående å lure på hva det var jeg skulle der. Etter flere sekunder kom jeg på at jeg jo skulle inni skapet for å sse om vi hadde hermetiske tomate til middagen. Det er nydelig vær ute, men jeg ligger her på soafan, og sliter meg inn på kjøkken eller på do.
Kjenner depresjonen kommer snikende. Lurer på hvordan jeg skal komme meg til Oslo.
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat

Bokmerker