Er forholdsvis ny på dette forumet. Skulle bare ønske jeg hadde kommet over det tidligere.

Formen er dårlig, men skal prøve å skrive litt om min problemstilling. Påvist hypothreose i 1997 av en meget oppegående lege. Stått på Levaxin siden. Egentlig aldri følt at medisineringen hjelp, så har derfor slurvet mye Hadde ingen aning om konsekvenser eller muligheten for videre utredning og behandling.

Fikk en time hos dr. Omdal på Balderklinikken i 2009. En ny verden åpnet seg. Plutselig forstod jeg litt mer kompleksiteten omkring denne sykdommen. Men rakk bare 1 time der før vi flyttet til Trondheim.

For 14 dager siden krasjet jeg helt, og har vært sykemeldt siden. Ble innlagt på nevrologen pga svimmelhet, ustøhet, kvalme, synsforstyrrelser, brain fog for å nevne noe. Prøvde å si at jeg selv trodde dette kom av et dårlig regulert stoffskifte, men det var det ingen som ville høre på. Blodprøvene var
* TSH 3,79 (0,27-4,20)
* Fritt tyroksin 11,3 (12-22)

Nå gå jeg nå her i min lille bobble. Kjenner jeg blir deprimert, da jeg ikke blir hørt. Tenkte å finne meg en privat spesialist her i Trondheim, men finner ingen. Er det mulig???? Er det noen som vet????

Takker så mye for tilbakemld.