Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Fascikulasjoner
Threaded View
-
13-03-11, 19:20 #20
Sv: Fascikulasjoner
Hei igjen rexxy69 og takk for svar

Ja du kan tro jeg angrer på at jeg googlet leamus i hele kroppen. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så redd som jeg er nå og det dukker opp nye fenomener hele tiden. Jeg forsøker å finne forklaringer som kan si meg at dette er uskyldige fenomener, men det motsatte har satt seg i hodet
I går forsøkte jeg meg på en gåtur på glatta og bena føles helt uten krefter, stive som pinner og vristene på begge bena føltes helt numme når jeg gikk. Til vanlig kjenner man jo ikke at man går, man bare gjør det. Turen skremte meg mer enn den gjorde nytte for seg for å si det slik. Men jeg kan ikke fortsette å tilbringe dagene sittende og liggende heller. Så jeg gikk og jeg gråt.
Jeg har selv en lege som frarådet meg videre leting etter svar på nettet. Som du sier har det fordeler og helt klart for meg nå sine ulemper.
Jeg skal kontakte han denne uken å be om henvsining til nevrolog.
Jeg fortsetter med magnesium/kalsium og øker dosen D. Hvor får jeg tak i et B-50 eller 100-kompleks? Er det et rent B-vitamin-preparat jeg finner på apotek?
Takk igjen rexxy69
Lignende tråder
-
Fascikulasjoner (leamus)
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 24Siste melding: 06-10-12, 19:45

Svar med sitat

Bokmerker