Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
12-03-11, 17:18 #11
Sv: Blondies bok
Tenkte å fortelle litt om hvordan det går. Begynte for noen uker siden å føle meg svært oppblåst i kroppen (ikke magen). Full av vann liksom. Selv om det var tid for mens, tenkte jeg likevel at tiden var inne for å prøve å trappe ned på HC. Siden jeg står på 25 mg tabletter er det aktuelt å kutte med en åttendedels tablett i gangen (får ikke delt den mindre). Det tilsvarer 3,125mg. Det er en betydelig nedtrapping på en gang, men det gikk veldig bra. Trappet ned ytterligere en åttendedels tablett denne uka, tre uker etter første nedtrapping. Det har også gått bra. Har hatt noe hjertebank etter den siste nedtrappingen, men jeg gikk tom for magnesium samtidig og tror det er derfor jeg har hjertebank. Det synes nemlig å hjelpe med ekstra salt.
I posten i dag mottok jeg et brev fra UNN som har kalt meg inn til kontroll. Skjønner ikke noe av det, da det sto i forrige epikrise at det var unødvendig med en kontroll og at jeg ikke trengte HC.... Hva har han tenkt han skal kontrollere da? Vel...jeg drar dit, om ikke annet for å bevise at jeg har rett. Prøvene mine bekrefter nemlig at fastende cortisol har tredoblet seg siden jeg var der tiltross for lik HC dose. Dette bekrefter for meg at binyrene holder på å friskne til, og det har jeg tenkt å forklare endoen også.
Kanskje jeg klarer å lure han til å skrive ut Erfa på blåresept også
Skulle jeg mot all forventing klare det, burde det skrives om på førstesida i VG

Svar med sitat

Bokmerker