Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
10-03-11, 16:22 #1
Proteiner avslører kronisk trøtthet
http://www.unt.se/uppsala/proteiner-...t-1278357.aspx
Spennende!Många hundra proteiner i ryggvätskan hos personer med kroniskt trötthetssyndrom skiljer sig från proteinerna hos friska personer. Också personer med svår trötthet efter att ha haft en borreliainfektion har en speciell ”proteinprofil” i ryggvätskeprover.
Ps, driftsjefen, vet ikke om jeg la denne linken i rett forum
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
11-03-11, 16:01 #2
Sv: Proteiner avslører trøtthet
Mange med lavt stoffskifte blir med rette eller urette også diagnostisert som ME/CFS pasient.
Maria i Marias metode har følgende råd til dem som ikke har råd til å gå til dyre private leger for å få hjelp:
De samme rådene gjelder om du "bare" har lavt stoffskifte. Anisa og flere har skrevet mye om dette temaet her på forumet. Jeg har gått med mageplager fra jeg var tjue år gammel. Sent i høst fikk jeg vite at jeg har så høy allergiscore på melk og ost at jeg bør ligge unna. Ingen lege har tenkt på å sjekke dette tidligere. Hva gjør vel ikke det med kroppene våre, at vi hele tiden tilfører stoffer som kroppen vår ikke skal ha?Jeg anbefaler til folk som ikke har penger at de først og fremst kutter ut alle melkeprodukter, alt sukker og søtningsmidler og alle glutenprodukter. Mange har god effekt bare ved å gjøre om kostholdet.
Så, har du plager og ikke penger, da vet du hva du kan starte med
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
11-03-11, 16:09 #3
Sv: Proteiner avslører kronisk trøtthet
Distinct Cerebrospinal Fluid Proteomes Differentiate Post-Treatment Lyme Disease from Chronic Fatigue Syndrome
PLoS ONE: Research Article, published 23 Feb 2011. 10.1371/journal.pone.0017287
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
inteferon-proteiner blokkerer reseptorene
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 16-03-10, 14:42 -
inteferon-proteiner blokkerer reseptorene
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 16-03-10, 14:42 -
Brød uten gjær. Mye proteiner, fiber og sunt fett!
Av Vigdis i forumet Helbred og kostholdSvar: 3Siste melding: 01-09-09, 19:21 -
Link til binyre-trøtthet info!
Av Thomas W H i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 05-08-09, 11:33 -
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53
Svar med sitat

Bokmerker