Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Leamus!!
-
09-03-11, 18:21 #1
Leamus!!
Jeg har leamus flere steder på kroppen, og da mener jeg skikkelig leamus, det kommer ofte i den ene skinka og nedover låret når jeg sitter eller i overarmene like ved skulderen dersom jeg ligger på armen.
Er det andre her som har samme opplevelser og vet hva det kan skyldes?I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
09-03-11, 19:42 #2
Sv: Leamus!!
Magnesium tilskudd kan være greit å forsøke. Det hjalp meg.
-
09-03-11, 20:04 #3
Sv: Leamus!!
Bør man også ta kalsium itillegg da?
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
09-03-11, 20:07 #4
-
09-03-11, 20:10 #5
Sv: Leamus!!
Takker og takker igjen og igjen
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Fascikulasjoner (leamus)
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 24Siste melding: 06-10-12, 19:45 -
Øyne, leamus, nærsynt
Av Veronica1991 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 28-03-09, 17:59
Svar med sitat

Bokmerker