Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Fascikulasjoner
Threaded View
-
09-03-11, 19:31 #8
Sv: Fascikulasjoner
For å være helt ærlig tror jeg ikke legen tenkte noe særlig i det hele tatt jeg Jeanette, bortsett fra at han betrakter mye av dette som diffuse symptomer/plager som trolig er noe jeg må leve med. Mer opptatt av enkle forklaringer på noe som for meg ødelegger hverdagen min. Men han tilbød meg videre utredning om jeg ønsket det og jeg ser det positive i at om man selv mangler kunnskapen er man villig til å være behjelpelig med å finne den hos de som besitter den
Og han rekvirerer de blodprøver jeg ber om.
Jeg sitter med et ark her nå og der skal stoffskiftet igjen måles. Denne gang sammen med Anti-TPO og TRAS som ikke er tatt på noen år. Crp er krysset av sammen med leverprøver, blodsukker, jernstatus osv osv. Jeg finner ikke noen SR eller de andre prøvene du nevnte for meg på dette arket, men jeg spurte om jeg kunne ta SR borte på lab'en og det var ikke noe problem. Jeg tar de andre prøvene opp med han når han ringer meg med svarene på disse.
Jeg har ikke tenkt til å gi meg, men jeg er så lei og vet klarer ikke en gang helt å finne krefter til å oppsøke blodlaboratoriet om dagen. Jeg kan veien, men jeg har ikke kruttet for å bringe meg dit. Jeg får se om det kan hentes noe helt der nede i "kjelleren". Jeg skal be om henvisning Jeanette, slike ting tar som regel tid og det er derfor greit å få satt det hele i gang. Takk igjen
Lignende tråder
-
Fascikulasjoner (leamus)
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 24Siste melding: 06-10-12, 19:45

Svar med sitat

Bokmerker