Viser søkeresultater 1 til 10 av 67

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Standard Sv: ny bruker her,håper noen kan svare meg

Det var nok din Tsh som steg mye i løpet av kort tid. Den stiger når stoffskiftet synker. Som du ser av siste prøver er denne nå sunket mye. Med andre ord det går rett vei på prøvene, men kroppen krever lengre tid. Det er mye som skal på plass/fungere igjen etter at den har gått på sparebluss.

De tre T'ene står for Ting Tar Tid, og de fleste som er utålmodige misliker disse T'ene

Blodprøvesvarene har du rett på og de bør du be om sammen med referandseområder hver gang du tar prøver. De kan hjelpe deg mye i fremtiden i forhold til hvilket refereanseområde du bør bestrebe å ligge i. Altså med hvilke blodverdier din kropp fungerer mest mulig optimalt og uten nevneverdige symptomer på sykdommen.

Medlem siden
    Jan 2011
    Sted
    Hordaland
    Alder
    48
    Meldinger
    187

Standard Sv: ny bruker her,håper noen kan svare meg

Sitat Opprinnelig skrevet av Eirin Vis post
    Det var nok din Tsh som steg mye i løpet av kort tid. Den stiger når stoffskiftet synker. Som du ser av siste prøver er denne nå sunket mye. Med andre ord det går rett vei på prøvene, men kroppen krever lengre tid. Det er mye som skal på plass/fungere igjen etter at den har gått på sparebluss.

De tre T'ene står for Ting Tar Tid, og de fleste som er utålmodige misliker disse T'ene

Blodprøvesvarene har du rett på og de bør du be om sammen med referandseområder hver gang du tar prøver. De kan hjelpe deg mye i fremtiden i forhold til hvilket refereanseområde du bør bestrebe å ligge i. Altså med hvilke blodverdier din kropp fungerer mest mulig optimalt og uten nevneverdige symptomer på sykdommen.
    okey..da er jeg litt mer med her...jeg skal sannelig ta meg en tlf til fastlegen og få tak kopi av prøvene...
    tusen takk for svar igjen
    Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone

Lignende tråder

1. Dagboken til Vibeke W
    Av VibekeW i forumet Dagboker
    Svar: 171
    Siste melding: 30-03-14, 08:45
  2. Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
    Av Fanni i forumet Dagboker
    Svar: 62
    Siste melding: 29-04-12, 14:14
  3. Beundringsverdig! Tone Simonsen