Sitat Opprinnelig skrevet av Eirin Vis post
Det er vanskelig med noen tolkning når du ikke har med noen tidligere blodprøvesvar. Men jeg antar at verdiene er stigende med tanke på at du har økt og øker? Blodprøvesvarene ser ikke så værst ut de, men det er kroppen som forteller hvordan det står til og ikke prøvene isolert. Dessverre tar det som regel tid for kroppen å finne igjen seg selv selv om man har startet behandling og stoffskiftet stiger. Og særlig da i perioder hvor medisineringen stadig endres. Du er nok på rett vei, men ting tar tid (jeg misliker sterkt de tre T'ene, men akkurat med tanke på stoffskiftet og opp-/nedjustering av medisin er det som oftest slik).
jeg har ligget i grenseland for medisinering siden 2004,men begynte ikke på tab før jeg ble gravid sommeren 2009 og etter fødselen så ble stoffskriftet alt for lavt...og jeg hadde fra den ene målingen med 6 ukers mellomrom gått fra 2.18 til nesten 15...tror dette var de verdiene som skal ligge mellom 0.5 -5/6(men jeg er så fersk på dette enno at jeg har rett og slett ikke peiling)og verdiene har vel gradvis blitt bedre...men det går jo så himla seint

men hva betyr " de tre T'ene"???

jeg skal forresten ta og ringe til legen å få en utskrift av historikken på blodprøvene mine,en har vel rett på å få de ut,eller??

og tusen takk for svar