Ja hva skal man si...

Tror ikke det er mitt år i år! Etter en helg med akutte svimleanfall ringte jeg legevakta på mandag kveld, og fikk time der. Legen som var der (ung og flink kar!!) ringte øre-nese-hals på Haukeland og snakket med de. De ble enige om at jeg skulle komme opp på tirsdag (i går altså). Når jeg kom hjem fra legevakten RINGTE de meg fra Haukeland, først en gang for å høre hvordan det gikk (!!) og så en gang til litt senere for å gi meg en akutt time på tirsdag. Så jeg var der i går, og fikk da beskjed om at jeg hadde virus på balansenerven... Fikk noen tabeletter, og beskjed om at jeg skulle få en ny time til full utredning av balanse, hørsel, legetime samt hva heter det nå.. ikke fysioterapeut men sånn som "knekker"... eh.... *kommer ikke på det* I går ettermiddag ringte de igjen og jeg har fått time i MORGEN. Jeg er (positivt) sjokket over hvor godt de har tatt vare på meg og at de tar meg på alvor! Jeg har vært på jobb i dag, vandret rundt i "champisrus" og tatt hyppige pauser, svimmel og kvalm men det har gått helt greit.

Men jeg har ikke hørt noe fra poliklinikken ang min skjoldbruskkjertel... Venter og venter.. Forundrer meg ikke om jeg får time 25 eller 28 mars (da skal vi på en liten utenlandstur med familien....) og så må jeg vente i nye 3 mnd for å komme til.. Det ville være typisk min uflaks!

Nå er jeg sliten som fy og må slappe av litt.

Alt det beste fra Inemor sin sofa.