Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Hybrid View
-
04-03-11, 17:08 #1
Sv: Problemerer med å få tak i Erfa.
Apoteket jeg var på sa ikke noe om at det måtte sjekkes med grossisten først. De sa bare at grossisten ikke hadde det på lager og måtte foreta en bestilling for hver pasient. Med det resultatet at det kunne ta opp til fire uker og ville bli dyrere. Jeg skal se om jeg finner tidspunktet jeg bestilte og poste det her (for å se hvor lang tid det tok).
Er det slik at den dårlige effekten av Armour har holdt seg? Eller har den blitt bedre? Jeg har ikke klart å holde følge med alt som er skrevet her inne, men mener at noen har skrevet at den igjen har forandret seg?
Jeg har ikke hentet den ennå. Kan poste prisen når jeg har gjort det (sannsynligvis til uken). De stipulerte en pris på noen hundrelapper mer enn den kostet før. Da betalte jeg litt i underkant av 1300 kroner for 500 stk. à 60mg.
-
04-03-11, 18:09 #2
Jeg var på apoteket i dag for å bestille Erfa. De sa ingenting til meg om at det er vanskelig å få den. Sikkert bare jeg på hele dette lille stedet som bruker Erfa, så de har det ikke inne til enhver tid. Melder dere om jeg hører noe fra apoteket til uka.
-
04-03-11, 18:51 #3
Da høres det ut som det ikke skulle være noe problem å få tak i, man må bare beregne litt tid. Puh.
Lisbeth; jeg kjenner ikke til at Armour skal ha blitt reformulert etter reformuleringen for et eller to år siden.
-
04-03-11, 19:57 #4
-
04-03-11, 21:52 #5
Apotekene jeg snakket med ringte til Norsk Medisinaldepot a/s mens jeg sto der. Begge apotekene fikk som sagt opplyst at ERFA ikke blir importert mer. Men den medisinen som allerede er importert kan vi få ut.
Kom til å tenke på en ting..... Alle apotek bruker vel ikke Norsk Medisinaldepot? Kanskje andre grossister/importører kan skaffe?
Noen som har formening om det?
Begynner å bli litt desperat nå
-
05-03-11, 07:22 #6
Tror det er flere grossister. Mener å huske at apoteket ved jobben min kun kunne skaffe bokser med 100 tabletter (den minste størrelsen i allefall) fordi dette var det grossisten tok inn, mens apoteket på Volvat kunne skaffe bokser på 500, fordi de brukte en annen grossist. Så hør med forskjellige apotek-kjeder.
-
05-03-11, 09:17 #7
Formen min har vært topp på Erfa, særlig etter at jeg fikk stabilisert dosen riktig. Men for 3 uker siden var boksen nesten tom og legen på ferie. Så jeg tok den tyroiden de hadde inne, altså Armour. De siste ukene har formen vært dalene, alle symptomene kommer tilbake. Er trøtt, må sove etter jobb, verker i alle ledd, hodeverk, tiltaksløs osv. Altså slik jeg var på Levaxin. Så på mandag må jeg ut å prøve å få tak i Erfa, men er vel ikke sikkert jeg får det ut på resepten når jeg akkurat har fått Armour. Vet ikke hvordan slike regler er jeg.
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Så fik mor Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 109Siste melding: 05-04-20, 20:44 -
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa..
Av rosaelefant i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 04-11-10, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker