Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
01-09-05, 15:41 #1Kirsten Gjest
Det er utrolig mange likeheter med meg selv når jeg leser her... periodevis snur døgnet, orker INGEN VERDENS TING - ikke engang å ta smør på knekkebrødet...
Har hatt et par slike dager nå,- dattera mi ringte i dag, hun hadde en fridag og ville komme å vaske for meg, men jeg orket ikke DET engang.. Må ha det stille, klarer ikke å konse såpass at jeg klarer å lese i en bok. Har hatt magetrøbbel siden lørdag så det har nok en sammenheng, men likevel.... Har tidligere hatt svikt på balansenerven og når jeg er kvalm og svimmel som nå er jeg redd det skal opptre igjen..
Så Yvette - Ja vi er drittlei og fortvilt :( og litt sint :x
(Og så blir jeg litt skamfull
når jeg vet hvor mye verre svært mange andre har det enn meg - og kanskje jeg i morra er så heldig å klare å ta imot besøk av både datter og barnebarn - gå i butikken og velge og vrake i god mat - ta meg et bad og kle meg i reine klær, legge meg i ei god seng og fortsette å lese i "bienes hemmelige liv" som herved anbefales på det varmeste
)
Lignende tråder
-
Er så utrolig sliten....
Av evigoptimist i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 11-09-10, 14:41 -
Noen som har hatt ødemer / "vann" i kroppen - og blitt kvitt det?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-06-10, 12:01 -
Jeg er så trett. Hva er galt med meg?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 59Siste melding: 13-06-07, 19:56 -
Så utrolig sliten....
Av grynet i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 08-02-07, 17:00

Svar med sitat
Bokmerker