Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Hybrid View
-
08-05-08, 21:40 #1
Det meste er vel allerede sagt i diskusjonen her, men basert på egen erfaring kan jeg fortelle at jeg hadde det akkurat som deg for 2-3 år siden. Jeg spiste sunt og passet på alt jeg spiste. I tillegg trente jeg hardt 5 ganger i uka (kombinasjon av spinning og styrketrening) over lang tid uten å ta av et gram! Etter tips fra en kollega heiv jeg meg på en Fedon Lindberg "light" versjon. Ikke light med tanke på kalori-inntak, men en forsiktig tilnærming med et kosthold jeg mente kunne bli en livstil (og som jeg kunne holde). Samtidig som jeg innførte det nye kostholdet så førte tidsklemma til at jeg ikke fikk tid til å trene mer enn 2 ganger i uka, men likevel gikk jeg ned totalt 10-12 kg
Det siste året har imidlertid vekta sakte, men sikkert gått litt oppover igjen :evil: Stoffskifte har ikke vært særlig stabilt heller, så jeg har mest lagt skylden på det og det er så frustrerende at selv med riktig kosthold og trening så skjer det INGEN ting. Ved nyttår kapitulerte jeg litt og falt tilbake til gamle "karbo-synder" uten at det har gjort vekta noe bedre...
Men i likhet med deg har jeg ikke tenkt å gi meg ennå! Med den kommende bikini-sesongen faretruende nær har jeg bestemt meg for å gi Fedon opplegget med full skjerpings og trening en ny sjanse. Jeg håper det virker - hvis ikke skjønner jeg jo utfra svarene her at kanskje Armour kan hjelpe.
Lignende tråder
-
artikkel om hvorfor noen ikke blir bra på levaxin
Av nora i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 9Siste melding: 27-08-10, 21:33 -
Hvordan blir dere behandlet på jobben?
Av Puselille i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-02-10, 09:08 -
Blir litt skremt av dere...
Av liten i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 29-09-05, 20:29 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker