Viser søkeresultater 11 til 19 av 19
-
11-02-11, 19:12 #11
Sv: Synkende T3 på Euthyrox - hvordan får man det op?
Ja, jeg har gjort fremskridt med Erfa.
Du kan læse om det i min tråd Så fik jeg Erfa'en
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10286
som også står nedenfor her, i min signatur.
Jeg spiste min første Erfa i indlæg 31
-
25-02-11, 21:12 #12
Jeg er også skiftet fra Eltroxin til Euthyrox da det var hvad apoteket havde. Og jeg er den senere tid blevet enormt træt faktisk ligesom før jeg kom i behandling. Var hos lægen i dag og kunne se at mine T4 tal er faldende igen. Har fået taget T3 for et par dage siden så jeg er spændt på at se hvordan den ligger. Så ja jeg tror godt at T3 og T4 kan falde på Euthyrox

Nu har jeg så købt eltroxin igen for jeg kan slet ikke holde ud at være så træt
Mvh Anja
-
26-02-11, 16:41 #13
Hej Carlsmor
Det lyder da ikke godt. Euthyrox fungerer åbenbart kun godt i en kortsigtet periode? Jeg prøver nu at supplere med Liothyronin og indtil videre går det godt
Er det gammel Eltroxin du er gået tilbage til? og held og lykke med det forresten
Med venlig hilsen
Gitte
-
02-03-11, 12:56 #14
Hej.
Eltroxinen er fra en producent som hedder Aspen, så jeg ved ikke om det er ny eller gammel eltroxin??
Jeg har lige fået svar på mine blodprøver og jeg er faktisk faldet tilbage på både min T3 og T4 til det niveau jeg lå på før jeg fik Eltroxin og det må være pga jeg skiftede over til Eutyrox
Jeg var ellers steget så fint 
Nå men jeg skal ihvertfald ikke have Eutyrox mere.....
-
02-03-11, 13:24 #15
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
02-03-11, 15:42 #16
Øv - jeg kan kun sige at jeg har oplevet lignende erfaringer.
Tallene dalede bare stille og roligt, og nærmer sig nu bunden. Jeg prøver a supplere med T3 som sagt, orker ikke a skulle møllen igennem med nyt T4 præparat, lægen der skal søge om udleveringstilladelse o.lign. Håber på god effekt af T3. Oplever MEGEN hjertetumult, på lille dosis T3, så nedjusterer T4 dosis en smule (25-50 mikrogram pr. uge. Det er ubehageligt med den hjerteuro :-(
Har faktisk tabt mig 1 kg efter kun 14 dage på T3, der er et virksomt stof som jeg har stor respekt for! Tænk at der er nogen der tager en stor dosis alene for at tabe sig? Jeg fatter ikke at de tør!
Håber du snart får det bedre Carlsmor
Mange hilsner
gitte
-
02-03-11, 15:56 #17
-
02-03-11, 18:14 #18
mit T3 har været på 1,27 som det laveste (1,20-2.50). Jeg går på Århus Sygehus, medicinsk ambulatorium Nørrebrogade. Har ikke lyst til at skrive navnet på lægen her. Håber du forstår.
Mvh Gitte
-
02-03-11, 19:43 #19
Første gang jeg fik målt min T3 lå den på 1,3 (1,2-2,7) og efter noget tids behandling kom den op på 1,4. Jeg har ikke fået målt T3 i noget tid, da mit lægehus åbenbart har besluttet at den ikke ligger mellem de normale stofskiftetal man får målt. Men jeg kan næsten regne ud at den må være nede i 1,2 eller måske lidt lavere endda nu hvor mit T4 også er faldet sådan.
Nu vil jeg tage eltroxinen i en månedstid og så få tjekket min T3 igen
Lignende tråder
-
Euthyrox mindsker t3 hos nogle
Av Nielsigne i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 23-10-10, 11:25 -
Skift fra Euthyrox
Av hannemiriam i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 19-06-10, 22:48 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
Synkende T3 og depressionssymptomer. Liothyronin?
Av gitteh i forumet DepresjonSvar: 19Siste melding: 27-10-08, 09:23
Svar med sitat

Bokmerker