Sitat Opprinnelig skrevet av Ceci Vis post
Det er ganske trist egentlig, han insinuerte at alt var psykisk. Og at stoffskiftet ikke har så mye å si, og at man skal være meget lav før man merker noe til det.

Forøvrig så satte jo min første fastlege meg på antidepressiva. Ser jo på prøveresultatene at T3 kun ble målt en gang på 5 år, og at den da var på 1,8 (referanseverdi 3,6-6,0). Skulle ønske legen heller fyrte opp stoffskiftet litt (spes når man vet at T3 går mye på mental velvære) enn å gi meg antidep..

Varer svimmelheten din lenge?
Sist gang var jeg dårlig en stund.. Er faktisk litt bedre i dag, så det skal jeg være glad for Man må dessverre bare innstille seg på en periode hvor kroppen må omstille seg..
Herregud. Er dessverre sånn mange leger er, hvis du ikke passer inn i malen de har, prøver de å presse deg inn. "Føler du deg fortsatt dårlig? Da får du antidepressiva." Ei venninne av meg som også har lavt stoffskifte fikk henvisning til nevrolog i stedet for endo, for det kunne ikke være stoffskiftet, for det tok hun jo levaxin for...

Skjønner ikke det der med t3, hva er så skummelt for legene med å teste det? Min lege gjorde heller ikke det sist.

Jeg var vel svimmel i et par uker eller noe... Men det er sikkert individuelt