Ja, jeg ble veldig svimmel av antidep. En av grunnene til at jeg sluttet var nettopp dét, den andre var at jeg følte veldig sikkert at mer kunne gjøres på stoffskiftedelen.. Men jeg har ikke gått på antidep på mange år nå..

Jeg er heller ingen ekspert, men synes det er litt påfallende at svimmelheten alltid kommer ved doseendring, da...

Snakket forøvrig med en i familien som er lege i dag. Det var han som henviste meg til den første fastlegen som håndterte stoffskiftet mitt. Det er ganske trist egentlig, han insinuerte at alt var psykisk. Og at stoffskiftet ikke har så mye å si, og at man skal være meget lav før man merker noe til det. Det er jeg uenig i.. Pluss at noen er vel mer sensitive enn andre?
Forøvrig så satte jo min første fastlege meg på antidepressiva. Ser jo på prøveresultatene at T3 kun ble målt en gang på 5 år, og at den da var på 1,8 (referanseverdi 3,6-6,0). Skulle ønske legen heller fyrte opp stoffskiftet litt (spes når man vet at T3 går mye på mental velvære) enn å gi meg antidep..

Uff, det er mye man skal lære

Varer svimmelheten din lenge?
Sist gang var jeg dårlig en stund.. Er faktisk litt bedre i dag, så det skal jeg være glad for Man må dessverre bare innstille seg på en periode hvor kroppen må omstille seg..