Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
22-02-11, 19:44 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei på dere

Til deg Rufus: Du burde måle i urin hvis du skal sjekke aldosteron. Jeg har målt i både urin og blod. I blod lå jeg langt nede mot referansepunktet, men likevel godt over. I urin var ikke aldosteron målbar.
Jeg leste i Stop The Thyroid Madness (tror det var der) om noen som hadde det de kalte en «bakgrunnshodepine». Det er akkurat det jeg hadde, og den er verre enn den høres ut som. Jeg begynte å spise Himalaya-salt. Jeg som aldri har saltet maten (bruke til og med sukker på tomater) begynte med det da. Og hodepinen har så godt som forsvunnet. Det er mulig Florinef hadde gjort sammen nytten. Men er redd for å begynne med for mye forskjellig.
Jeg har ikke hatt de symptomene du snakket om (vi er forskjellige). Hodepinen og produksjon av mye urin var mine symptomer.
Håper du finner ut av dette Rufus
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker