Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
22-02-11, 13:28 #8
Sv: Å føle seg annerledes av hypothyreose
Ja, du har også ganske godt beskrevet mig i dit indlæg. Jeg blev sygemeldt med stress nogle måneder før, jeg fik fjernet min skjoldbruskkirtel. Men før jeg fik den fjernet, havde jeg ikke denne fornemmelse af ikke at være i kontakt med mig selv, som jeg har nu.
Så sent som i dag har jeg siddet og grædt over, at jeg ikke føler, jeg kender mig selv mere. Nu ved jeg godt, at jeg ikke har hypothyreose, men tror da, at følelsen af at skulle holdes i live af stofskiftemedicin er den samme, om man har sin kirtel eller ej.
Jeg er heller ikke så følsom over for andres behov mere, føler ofte at jeg er i et vakuum, hvor jeg ikke ved, hvordan jeg skal manøvrere rundt. Det er ligesom sygdommen har overtaget min identitet - hvilket er utrolig hårdt både for mig, men sandelig også for min familie, som ikke ønsker andet end at få mit oprindelige selv tilbage.
Jeg ville ønske, der var nogle terapi-grupper, som kunne hjælpe sådan nogle som os
Lignende tråder
-
hvordan miste noen kg ... ?
Av mammantileir i forumet Helbred og kostholdSvar: 7Siste melding: 15-08-07, 21:39

Svar med sitat
Bokmerker