Hej Rosin

Nej, jeg bruger ikke Cortef, er det hydrokortison i pilleformat? Jeg har de sidste 14 dage smurt mig med hydrokortison 1% to gange om dagen. Men jeg synes, det er svært at sige, om det virker. Men tro flytter vel bjerge...?
Jeg har fået konstateret trætte binyrer i november, men var i sidste uge inde på sygehuset for at få taget en ACTH - test. Men tror ikke, det hjælper ret meget (der skal vist meget til, før man vil behandle binyrerne i det danske sundhedssystem).
Jeg synes egentlig, det du beskriver minder en del om min egen situation. Jeg kan heller ikke tåle ret meget stress. Og bare at tænke på, hvis jeg skal et eller andet i løbet af dagen, kan få mig til at blive helt rundtosset.
Jeg kan heller ikke klare ret mange mennesker på en gang, og bliver ofte nødt til at lade invitationer stå hen i det uvisse, for jeg ved aldrig, hvordan jeg har det, når jeg vågner op til en ny dag.
Mistænker egentlig også, at jeg mangler progesteron, for jeg har det altid rigtig dårligt lige op til menstruation, under og et par dage efter. Træt X 100, svimmel, ondt i muskler og led og depressiv og grådlabil. Jeg tror, jeg er en stor belastning for min familie
Har du, Rosin, eller andre i denne tråd nogen sinde fået målt jeres østrogen, progesteron osv?

Kram herfra...