Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
18-02-11, 16:36 #8
Sv: Lavt stofskifte og sangstemme
Det KAN hende at det kan gå bedre med justering av sangteknikk i tillegg til å få orden på stoffskiftet. Jeg har gått hos mange forskjellige og var frusrert over heshet etc selv om alle sa at jeg sang fantastisk og jeg fikk masse jobber og operaroller. Jeg slet med teknikken helt til jeg traff en som lærte den gamle bel canto teknikken og det var som en AHA opplevelse. Når det gjelder naturlig behandling av stoffskifteproblem så har jeg funnet mye interressant!!! Jeg satser jo på å ikke bli hypo. Bruker heller skjerf på min oppsvulmede hals enn å risikere noe. Hvis du vil kan jeg sende deg en privat melding så kan vi snakke videre om disse tingene for hvis jeg begynner å legge ut her så kan det begynne å bli litt for åpent om private ting som gjelder oss selv og lærere etc.
Ps. tipser gjerne tralletone også!!!
Lignende tråder
-
Hypothyroidism: The Unsuspected Illness by Broda O. Barnes, M.D., Ph.D.
Av Vigdis i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-07-13, 20:35 -
"Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Av Thomas W H i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 30-03-10, 18:03 -
E-bok: Hypothyroidism
Av Anisa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 13-02-09, 11:58

Svar med sitat

Bokmerker