Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
17-02-11, 18:08 #1
Xylitol - er det bra, eller ikke..?
Uffda
Kanskje Driftsjefen kan flytte mitt innlegg inn i en ny tråd, f.eks kalt "Xylitol"..?
Grunnen til at jeg slukte artikkelen rått (dvs uten å sjekke på referanser), var at min venninne
(som pg av mange sykdomserfaringer har mye kunnskap om helse) - hun advarer mot xylitol.
Hun nekter barna sine å innta noe med xylitol i.
Oi
for noen kronglete setninger jeg klarer å trykke ut her... håper meninga kommer igjennom alikevel 
Jeg skal slevfølgelig etterlyse referanser både hos Roy Firus og min venninne (også kalt "Doktor Larssen"
)
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
17-02-11, 19:41 #2
Sv: Xylitol - er det bra, eller ikke..?
Nej, søde Kevlin
Nu kan vi lære noget mere af det i stedet. Du kan spørge din "Doktor Larssen" om, hvad hun mener om den berømte Glyko-ernæring, også kaldt for de 8 sukkerstoffer?
Foruden Glukose, Galaktose, Mannose, Fukose, N-acetylgalaktosamin, N-acetylglukosamin og N-acetylneuramin syre - indeholder Glyco Ernæring også Xylose. Ja, xylitol.
Når "Doktor Larssen" ligefrem nekter barna sine å innta noe med xylitol, da er det min påstand, at hun derved handler direkte mod børnenes helseinteresser.
Mere om de 8 sukkerstoffer (herunder Xylose) på Fritthelsevalg.org og ellers kan du søge på Glyco Nutrients og Glycobiology.
Der findes også bøger om emnet: Miracle Sugars. The new class of missing nutrients af Rita M H. Elkins og Sugars That Heal: The New Healing Science of Glyconutrients af Dr. Emil I. Mondoa og Mindy Kitei.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker