Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
16-02-11, 15:10 #1
Sv: Helt vildt hævede mandler - noget med stofskiftet??
Tak

Har været hos lægen - heldigvis vikarensom jeg føler mig lidt bedre tilpas ved.
Jeg gik jo her og troede, det kun var mine mandler, der var hævede. Og at mandlerne er sådan nogle vældigt store nogen, eller i hvert fald har potentiale til at blive det, nede på halsen også
Men nej, sagde lægen, det er lymfekirtlerne, der har hidset sig op. Formentlig over en bakterie, sagde lægen, men hvordan ved hun det? 
Der blev ikke lavet nogen podning.
Vi har jo været syge alle tre her i huset. De to andre har så heldigvis ikke problemer med deres stofskifte, og så har man jo selvfølgelig meget forskellige vilkår, når man slås mod bakterier eller vira og hvad som helst andet.
Jeg har haft en måneds tid med tørre næseslimhinder. Har haft en idé om, at det måske var vintervejret og sådan ... har af og til skyllet næse med et såkaldt næsehorn yoga.dk/butik/naeseskylningskander/nosebuddy og skal nok gøre det oftere. Må vel også se at komme til en øre-næse-hals-læge ...
Men i hvert fald kan jeg ikke lade være med at tænke, at jeg er hævet i og på halsen nu pga en langtidspåvirkning af en eller flere bakterier, der er kommet ind i min krop pga tørre næseslimhinder. Og så tror jeg, at de her bakterier bare slog til, da jeg blev syg - af noget andet.
Lyder det mærkeligt eller ? Lige omme 'bagved' lurer skrækken for, at det i virkeligheden er svamp, der er ved at få mig
Men det vil vel i så fald vise sig med penicillinen?
Nielsigne
-
16-02-11, 15:25 #2
Læger(både de gode og de dårlige) er ofte meget hurtige til at gi et bud på hvad de tror man fejler uden hverken at pode eller noget!
Det var en vikarlæge der sørgede for at jeg blev tjekket for cøliaki, selvom jeg gentagne gange havde været ved min egen læge og fortalt om alle mine symptomer+ mit vægttab, men hun sagde bare gang på gang at jeg havde en sart mave, og at det var normalt for en pige i 20érne der endnu ikke vidste hvem jeg rigtig var!!!
Hvis du er i tvivl om, om du har svamp, skal du bare lave "spyttesten" i et glas som det første når du står op...Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
16-02-11, 15:40 #3
Sikke en gang ...

Men:
Tak
for at du huskede mig på muligheden, Honeybob !
Så vidt jeg husker, er det noget med, at man spytter i et glas vand, lader det stå natten over og tjekker det for 'tråde' dagen efter?
Redigeret: Men man kan vel sagtens ha både bakterier og svampe ... samtidig?!
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 16-02-11 kl 15:44 Begrunnelse: tilføjelse
-
16-02-11, 15:44 #4
Det var så lidt
Har selv brugt den en del gange under min candida udrydning
Jo, spyt i et glas vand som det første når du vågner, men mener ik du behøver vente længere end en halv time med at se resultatetFokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
16-02-11, 15:46 #5
Nåeh ... jeg troede, det skulle være om aftenen og stå hele natten

Tak.
-
16-02-11, 15:50 #6
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
17-02-11, 10:10 #7
Altså, den der læge kunne da godt lige have podet!? Har de en aftale med staten om at gøre mindst muligt?
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Er der noget sukker er godt for?
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 4Siste melding: 24-10-13, 19:09 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20 -
Højt blodtryk 150/115 - påvirket af stofskiftet?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 06-03-09, 19:51 -
Hævede lymfeknuder og ømme tænder
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 08:17

Svar med sitat

Bokmerker