Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
13-12-09, 22:31 #35
Sv: Nytt liv... etter operasjon
Hansen og Eirin er store kapaciteter på hver sin måde og denne tråd er heldig, så at sige, at de er med her til at hjælpe. Jeg selv er bare blevet så hidsig og ked af det, da jeg læste dine første indlæg her.... Tak også til dig for at være så åben, selv om, som du siger det "skremmer vettet av deg". Det er stort og meget nyttig for alle dem, som komme her senere, måske med lignende problemer som dit.

Ja, der er meget at lære, men det er også meget interessant, når man først kommer i gang. Jeg vil gerne anbefale dig at kigge på dette link til Dr. Rinds Metabolic Scorecard. Lidt længere nede finder du linket til "Signs and Symptoms: Adrenal Fatigue vs. Low Thyroid Function" som du klikker på og... så får du sikkert en del interessant tid til at gå med at granske tabellerne med henblik på sammenligning med dine egne symptomer. Der vil du kunne finde (regner jeg med) belæg for at blive opmærksom på den tætte forbindelse: binyrer/skjoldbruskkirtel (også selv om man ikke længere har den sidste, idet hormonvilkår/behov er jo uforandret uanset om man har sin kirtel eller ikke).
Hav en fin nat, trods de mange nye tanker. Gode tanker som billet til en god fremtid.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker