Viser søkeresultater 1 til 10 av 61

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Enja Dagbok 2011

Bytt lege, ja. For en dust. Hadde blitt kjempelei meg om noen hadde sagt det til meg, for en fornærmelse.

Du bør i høyeste grad også få sjekket opp biynyrer, og evt prøve en alternativ stoffskiftemedisin. Jeg kaldsvettet masse på Levaxin, veldig ekkelt.

Jeg synes du bør komme deg til en privatlege som anerkjenner at ikke alle blir bra på Levaxin (og som kan la deg prøve noe annet), og som anerkjenner at binyrene kan forkludre stoffskiftebehandlingen. Se forsiden av forumet for tips om slike legesentre. Heggelig Helhetsmedisin og Dag S. der er visst et bra alternativ.

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Vestlandet
    Alder
    65
    Meldinger
    51

Wink Sv: Enja Dagbok 2011

Hei, ja jeg er enig i at vi kan lett bli stemplet som rare og at man blir aldri fornøyd... men det er ikke oss det er noe galt med. Det er legene som ikke har svar på hvorfor vi har det slik, og da er det kanskje enklest å feie det bort på en slik måte.. ikke vet jeg.

Situasjonen er nå at jeg skifter lege, siste møte med legen min så nevnte han at det kunne virke som om jeg har ME - Kronisk tretthetssyndrom. Når jeg leser symptomene der så har jeg 12 av 21 som er nevnt. Så det kan være svaret.

Så rart, jeg ble faktsik litt glad over å kanskje få et NAVN på det, på grunn av da blir jeg faktisk trodd! folk vil bedre forstå hvorfor jeg ikke har et sosialt liv og hvorfor jeg ikke gjør så mye verken hjemme eller i jobben.

Jaja enkelt skal det ikke være... har noen her prøvd Papaya ? jeg leste en artikkel om en jente med ME, hun ble frisk av Papaya... Flott hvis du har erfaringer med det Her er linken til den siden http://grethekristine.piczo.com/?g=1&cr=2

Ha en fin dag/kveld/natt

Enja
    Enja Dagbok 2009, 2010, 2011
    De beste hilsener ifra Enja.

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Enja Dagbok 2011

Enja; les også om binyretretthet eller adrenal fatigue. Kaldsvetting på høy dose høres ut i retning av dette, mener jeg. Mange med lavt stoffskifte har også problemer med binyrene. Du kan ta spyttprøver på www.scandlab.com eller hos alternativ lege- se forsiden av forumet- evt overtale fastlegen din til å ta det (4 prøver i løpet av en dag. 2 er ikke nok).

Lignende tråder

1. EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
    Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskudd
    Svar: 2
    Siste melding: 16-04-11, 18:15
  2. Endokrinologi for gynekologer - eksempel på Teorier av 2009..
    Av Kevlin i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoer
    Svar: 0
    Siste melding: 06-04-11, 10:47
  3. Blodprøvesvar januar 2011 - forvirret
    Av helgemann i forumet Blodprøver
    Svar: 29
    Siste melding: 22-01-11, 22:34
  4. 24.02.2009: Påbegynt dagbok
    Av Vigdis i forumet Dagboker
    Svar: 3
    Siste melding: 18-07-10, 12:02

Søkeord for denne tråden