Hei Allesammen,

Tusen takk for gode råd og forslag. Ja jeg har et problem der med at jeg må ha 150 Microgram for å fungere i en jobbsammenheng, men nå fungerer det jo ikke allikevel. Blir stadig fort syk. og har feber "feil vei" 35,4 i temp og jeg svetter... og er kald om hverandre.

Min nye lege gir meg ikke tallene på T4 og T3 + resten, men jeg skal be om å få de neste gang.

Min lege sier jeg er frisk, kan ikke se noe galt med meg. Så sa jeg hva gjør vi da? jeg ER ikke frisk! Da kom han med et eksempel på en dame som var der igår og hun påstod at hele familien hadde en alvorlig sykdom, så han måtte tvangsinnlegge henne! var det en trussel til meg ?

Så jeg gikk til en naturterapaut nå i forrige uke, hun sa jeg var hadde meget lite Selen i kroppen, og tar nå Selen, Krom, + flere andre kosttilskudd og noe nesespray med homøpat medisin som skal komplettere opptaget av levaxin i kroppen.

Nå er det 3 år siden jeg opererte bort kjertelen, har vært ganske stabil de siste mnd, men er ikke frisk, svetter ved den minste ting, svimler, opp og ned i humøret, nervøs, prestasjonsangst, jeg takler ikke arbeidspresset slik jeg gjorde før, jeg ER ikke den samme.

Men jeg er veldig glad for at jeg tross alt er bedre enn jeg var for 1 år siden, pga at jeg gikk opp til 150 Mcgr.

Nå skal jeg ha 2 uker ferie, så jeg når de 26 ukene som det kreves for å opparbeide rett på sykepenger igjen.

Så skal jeg prøve å jobbe 100% på vanlig måte, og håper inderlig jeg får det til denne gangen. Så får vi se hva som skjer.

Mvh Enja