Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: naturmidler for binyrer?
Threaded View
-
13-02-11, 13:04 #2
Sv: naturmidler for binyrer?
For det meste af ayurvedisk medisin gælder det, at man skal indstille sig på langtidsbrug, før effekten er der. Effekten kan normalt heller ikke "mærkes" som man plejer mærke en hovedpinetablet. At man havde en god effekt mærker man først når man er stoppet med at bruge det "fordi det virker jo ikke".

Men ellers brug forummets søgefunktion, helst Avansert søk, hvor du indskrænker søgekriterier, hvis du ikke skal drukne i flere hundreder hits.
Jeg husker nogle tråde du måske har lyst til at nærlæse:
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-01-13, 16:02 -
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker