Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
10-02-11, 17:32 #3
Sv: Guide til selvbehandling med Armour Thyroid
He he ... nu er for meget mavesyre jo ikke lige det, der plager folk med for lavt stofskifte allermest ...
Men jo, jeg føler faktisk, jeg har mere ud af min Erfa, hvis jeg smelter den under tungen. I en lang periode har jeg af tidsnød om morgenen bare tygget tabletterne og skyllet dem ned med et glas vand.
Når du bruger thyroid-S er det muligvis en anden sag ... i hvert fald smagsmæssigt. Erfa lugter lidt af min hunds tørfoder men smager heldigvis (!) ikke så slemt som det lugter
Thyroid-S har jeg læst smager lidt af plastik ... det var vist Tanja K, der skrev om det, men jeg kan ikke finde tråden.
Det tager en times tid at opløse en Erfa-tablet i munden. Thyroid-S tager nok noget længere tid ... de er ret hårde, har jeg forstået?
Nielsigne
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Subklinisk hypothyroidisme - selvbehandling?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 0Siste melding: 28-12-09, 13:12 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker