Viser søkeresultater 1 til 10 av 24

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Meldinger
    16

Standard Sv: jeg skjønner ikke helt dette jeg..

Tusen takk dere

Hihi nå fikk jeg vite at Norsk Thyreoideaforbund finnes også. Er visst mange ting jeg ikke har fått med meg ja
    Er vel ikke direkte ny i gamet, men er ganske nytt for meg å plutselig måtte "ordne opp" selv. Har vel så og si brutt med foreldrene mine, så nå må jeg holde orden på sånt selv. Er vel også først nå at jeg har lært meg å ikke bare "ta til takke" med den lille infoen jeg har fått fra lege, og jeg har også forstått at mye av de fysiske plagene mine mest sannsynlig skyldes stoffskiftet. Så nå vil jeg lære mest mulig, og en dag skal jeg være med på å spre budskapet om at vi ikke bare er late - men at vi har en sykdom
    Jeg vil ikke lengre godta at "prøvene dine er fine, så symptomene dine er nok psykiske". Så nå skal jeg prøve å sette meg skikkelig inn i hva dette er for noe

Skal be om å få overført journalen min til min nye fastlege på Tirsdag, og forhåpentligvis få ny time til uka, for å ta nye prøver og så forlange å faktisk få prøvesvarene, og ikke bare legens mening om hva som er bra og ikke

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: jeg skjønner ikke helt dette jeg..

Sitat Opprinnelig skrevet av Shorty Vis post
    Så nå vil jeg lære mest mulig, og en dag skal jeg være med på å spre budskapet om at vi ikke bare er late - men at vi har en sykdom
    Godt sagt! Shorty

Men du behøver ikke vente med at være med til at sprede budskabet, til du har selv lært en masse. Du kan kontakte Ruth Roland gennem denne tråd: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=8184 og måske komme med i hendes kunstprojekt om vores fælles skæbne. Du er ung og sygdommen har spærret for fremtiden for dig, når man tænker på uddannelse og uafhængighed af systemer. Du repræsenterer mange andre i samme situation og Ruth Roland kan præsentere denne skæbne via sin kunst og en udstilling i løbet af et år eller to. Kontakt Ruth, Shorty. Det bliver hun sikkert glad for.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
    Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 87
    Siste melding: 18-08-13, 22:04
  2. Etter mange år, fikk jeg endelig diagnosen lavt stoffskifte
    Av JoJo i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 29
    Siste melding: 21-09-05, 10:45
  3. Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
    Av marianne i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 11
    Siste melding: 25-05-05, 11:08

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine