Sitat Opprinnelig skrevet av Gemini Vis post
Nå er jeg imot all form for vaksinering, foruten muligens stivkrampe. Helt hundre prosent i mot influensa vaksinering!! Så jeg ville aldri råde noen til å vaksinere seg... Det finnes en del intressante böker skrevet om vaksiner og det legene IKKE forteller oss om dem...

Men det jeg ville si er at jeg leste akkurat i pakningsvedlegget til min HC. Og der står det at alle som tar hydrokortison skal ikke vaksineres. Så går man på HC, hvilket jo de fleste her må gjöre iaf en stund, skal man absolutt ikke ta vaksiner. Det bare skader kroppen enda mer.
Nå er ikke dette en tråd for eller mot vaksiner, heldigvis er det opp til hver enkelt om man lar seg vaksinere. Men må likevel kommentere informasjonen du kommer med. Det er ikke kontraindikasjon mellom bruk av HC og vaksiner generelt. Det er kontraindikasjon på å sette levende svekkede virusvaksiner på folk som bruker HC. Dette gjelder kun noen svært få vaksiner og ikke influensaevaksine.

Og stivkrampevaksinen kommer ikke alene i en sprøyte, så takker du ja til den må du takke ja til å la deg vaksinere mot minst en sykdom til.