Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
03-02-11, 18:48 #16
Sv: Om Thyroid-S innført fra østen
Jeg bruger også Thyroid-S, og ja ... dyrt. Men prisen værd, er jeg sikker på. Har til omkring et års tid efterhånden, men heller ikke rigtigt flere penge de næste måneder.
Jeg tager hele dosis inden sengetid, det fungerer rigtigt godt. Anisa nævnte for mig, at man kunne gøre sådan med god effekt, så jeg lod det komme an på en prøve. Jeg har ikke været i gang så længe, men synes jeg kan mærke jeg har et godt udbytte fordelt udover dagen. Skal f.eks. i gang med at støvsuge om lidt, og har lige skrevet to jobansøgninger, så jeg synes energien er begyndt at vende tilbage. Har været vågen siden kl. 6. Min kropstemperatur falder heller ikke i løbet af dagen, men er ret stabil.Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
My Thyroid hell!!!
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 0Siste melding: 18-06-09, 13:29

Svar med sitat

Bokmerker