Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Threaded View
-
02-02-11, 12:14 #2
Enja Dagbok 2011
Ja nå har det gått mange måneder siden jeg var her inne sist. Jeg fikk så mange gode råd fra flere. Etter å ha operert bort skjoldbruskkjertelen for 2 (3?) år siden så har det vært mye opp og ned, frem og tilbake.
Statet på høy dosering og måtte gå ned, ned gikk jeg rett i kjelleren i flere mnd, til slutt byttet jeg lege for å få en med mer erfaring på området. det hjalp på en måte, jeg fikk lov å ta den dosen jeg mente jeg måtte ha. 150 mg til dagen.
Skal jeg kunne gå i full jobb så må jeg ha det, nå har jeg tatt 150 i et år, og ligger på øvre grense i målingen. Men jeg sliter med "feber" og slakkhet for tiden, har brukt opp alle egenmeldingsdagene og nå bruker jeg feriedager for å kunne komme meg litt.
Her i Norge så ble det jp nye regler for sykemelding, etter et år så må du jobbe minst 6 mnd sammenhengene for å få rett på nye sykepenger. SÅ jeg har hanglet meg til jobb, både med og uten feber, skikkelig dårlig enkelte dager og det har min leder sett. Så hun er meget bekymret for helsen min.
Men hva i all verden skal jeg gjøre ? Jeg er helt avhengig av å ha den inntekten, hvir ikke så må jeg selge hjemmet mitt.
I mai 2010 fikk jeg "lykkepiller" da var jeg så langt nede at det skremte meg. Så det hjalp med de, men jeg har normalt ikke slitt med depresjoner før.
Mye rart som skjer med kroppen, skulle ønske noen hadde forberedt meg på dette...
Nå er det denne feberen jeg sliter med, konstant feber og slakkhet - men ingeting er galt. Har noen andre hatt dette ?
Takknemlig for svar.
Lignende tråder
-
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Endokrinologi for gynekologer - eksempel på Teorier av 2009..
Av Kevlin i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 06-04-11, 10:47 -
Blodprøvesvar januar 2011 - forvirret
Av helgemann i forumet BlodprøverSvar: 29Siste melding: 22-01-11, 22:34 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02

Svar med sitat

Bokmerker