Viser søkeresultater 1 til 10 av 72
Threaded View
-
25-01-09, 11:33 #15
Maja
Hei.
Har så vidt skrevet litt her inne før. Da var jeg frustrert og fortvilt over min helsesituasjon. Det var et sant helv.... å komme igjennom dagene. Gikk til legen og fikk tatt noen blodprøver. De viste stoffskifteprøver akkurat i grenseland. Jeg ba legen om å se på mine gamle blodprøver og sammenligne disse. Tjjaaa..... han så jo at FT4 hadde sunket ganske mye, men de lå jo nå bare på grensa til normalområdet. Så at det var lavt stoffskifte jeg hadde, tvilte han vel på. Jeg ble mer og mer fortvilt og formen dårligere og dårligere. Til slutt kom stabeistet i meg fram, og jeg krevde ACTION. Fikk komme til Endokrinolog.
Situasjonen i dag er at jeg har fått diagnosen Hashimotos og er nå på 100mkg Levaxin. Min fastlege samarbeider jeg godt med i dag heldigvis. Problemet hans (og mange mange flere leger) er at de ikke kan noe særlig om denne diagnosen. Da får jeg heller være hans "prøvekanin" og tenke at det kan hjelpe andre etter meg med denne diagnosen.
PS. Flott at forumet er oppe å går igjen.
Lignende tråder
-
Hevelse i hendene og sterk kløe?
Av Anita75 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 11-02-10, 23:45 -
Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Av Jente25 i forumet Normalverdiene?Svar: 37Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Jeg hadde utviklet en ualminneig stor flerknutet struma
Av sofus i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 32Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker