Viser søkeresultater 1 til 10 av 72
Threaded View
-
03-06-08, 16:34 #14
Takk for svar Nora. Har enda ikke fått snakket med vedkommende men får muligheten nå til helga. Skal spørre hva det egentlig var som ble sagt.
I dag kom telefonen jeg ventet på. Legen ringte og sa jeg kunne starte på Levaxin 25 mikrogram.
Jeg var hos legen igjen i forrige uke. Legen sa han var veldig usikker og jeg sa jeg ønsket en second opinion av annen lege. Han sa seg faktisk enig i det. Han tilbydde seg å snakke selv med de andre legene på legekontoret og be om råd. (Hadde egentlig tenkt å snakke med lege selv, men ønsket å gi min lege en ny sjanse
) I dag kom altså telefonen. Min lege hadde drøftet min situasjon med de andre, og de hadde kommet fram til at jeg kunne prøve medisin. Dette kom de fram til på grunnlag av mine tidligere FT4 prøver som har pleid å ligge mye høyere.
Jeg måtte spørre om han hadde sett på PULS i går kveld. Det hadde han faktisk ikke. Jeg fortalte han hva Skavland på PULS hadde sagt. Pussig sammentreff, så vi dro litt på smilebåndene både jeg og legen min
Jeg er veldig glad for omsider å ha blitt hørt, men kan vel kalle meg selv en nøktern optimist. Nå skal det i allefall prøves og forhåpentligvis får jeg en bedring i helseproblematikk.
Skal nå prøve å lese mer her inne på forumet. Utrolig mye kompetanse hos dere som holder til her. Takk for det
Et spørsmål har jeg: Bør man ta medisinen om morgenen eller om kvelden?
På forhånd takk for svar.
Lignende tråder
-
Hevelse i hendene og sterk kløe?
Av Anita75 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 11-02-10, 23:45 -
Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Av Jente25 i forumet Normalverdiene?Svar: 37Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Jeg hadde utviklet en ualminneig stor flerknutet struma
Av sofus i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 32Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker