Hei igjen El- Ella!

Da jeg gikk på Neo- Mercazole tok jeg også levaxin, det stemmer, det hadde jeg glemt.. Men jeg tok det bare noen uker før jeg måtte slutte igjen og deretter var det rett på radiojod (etter litt ventetid såklart..).
Jeg vet for lite om hva slags alternativer det finnes på det området her. Dette må visst andre her bidra med som kan bedre.

Det stemmer at man ikke bør bli gravid på et år etter radiojod. Det er jo dumt.. Og andre bivirkninger kan det visst også ha.

Med meg gikk det ganske bra å regulere stoffskftet en stund etter radiojoden, jeg var veldig stabil i ca. ett år inntil graviditeten.

Som du selv antyder er kanskje operasjon det sikreste og raskeseste veien til å bli frisk og kunne få barn raskt?

Men det er jo noe med å ødelegge eller fjerne et organ i kroppen, hva om man ødelegger mer enn man ordner? Og operasjon..Grøss. Sikkert noen her som kan fortelle mer om det.

Jeg gruer meg til cyste- operasjonen i neste uke. Men det skal bli godt å bli ferdig med det og komme videre i livet.. Vi ønsker oss barn så vi må jo bare prøve å få det til. Men først meg selv