Hei Klara!

Tusen TAKK for kjempe langt og nyttig svar!
Jeg nærmer meg også 30 (års krisa... hehe), og min mann er 35. Vi har et barn på 2 år. Ønsker søsken med ikke for stor aldersforskjell...
Har skjønt at uansett hva jeg velger så er det lite forutsigbart. Hvis jeg velger å bruke Neo-Mercazole kan dette ta 2 år, evt lenger hvis ikke sykdommen brenner ut. Hvis jeg velger operasjon kan jeg være uheldig og det kan oppstå komplikasjoner eller jeg kan få problemer med å regulere stoffskiftet etterpå med Levaxin :x Jeg har fått råd om å ikke ta radiojod, siden jeg ønsker barn snart...
Jeg har selv tenkt en god del på operasjon. På mange måter føler jeg det er det "raskeste" og beste alternativet. Spesielt også fordi det vistnok er stor sjanse for at dette dukker opp igjen etter et svangerskap. Det orker jeg ikke tanken på, fordi jeg har virkelig følt meg dårlig! Jeg får tenke litt til... Tar sikkert tid før jeg får snakke med kirurg uansett
Nå har jeg begynt på noe de kaller blokkerende behandling. Jeg tar både Neo-Mercazole og Levaxin for å blokkere kjertelen... Har du prøvd dette, eller hørt om dette er en bedre måte enn å bare bruke Neo?
Så nå skal du operere en cyste. Huff så kjedelig da! Og så trist med spontanaborten i november :(
Ønsker deg masse lykke til med operasjon og med å bli gravid etterpå!
Klem fra meg