Viser søkeresultater 1 til 10 av 100
Threaded View
-
12-08-07, 10:28 #11
Hei igjen ;)
Det var jo hyggelig å se at jeg kanskje ikke var helt borte i natta med mine antakelser. Grunnen til at overskuddet av de stoffskiftehormonenen kroppen din allerede har laget ikke vises på blodprøver, er kanskje at de allerede er ute i divsere celler og vev, og ikke flyter rundt i blodet. Eller kanskje de er i blodet, men er blitt så få nå at blodprøven forteller om lite, men at symptomene dine likevel sitter igjen som et "minne", eller noe...
Hvis det er slik at du reagerer på Levaxinen med hypersymptomer, så må du kanskje begynne på en mye mindre dose og øke veldig forsiktig etterhvert. Dette ville jeg tro hadde vært det riktige for deg uansett pga overskuddet av egne hormoner som måtte brukes opp først.
Muskelsmertene du har fått kan skyldes for lavt stoffskifte, introduksjon av Levaxin, eller kanskje for høy eller lav dose. Noen verker av Levaxin, men hos noen av dem igjen, går dette over.
Hvor stor dose Lev begynte du på, og når?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker