Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
01-02-11, 09:20 #1
Sv: trenger litt råd her fra dere mer erfarne..
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
01-02-11, 15:41 #2
Den aller vanligste årsaken til lavt stoffskifte er Hashimotos thyreoideitt (betennelse i skjoldbruskkjertelen) - jeg tror så mange som 90 prosent har det som årsak. Og av dem er det igjen 90 prosent som har/får positivt utslag på anti-TPO prøven. Så du skjønner - om det slår ut på anti-TPO for en person så er det sannsynligvis Hashimotos, og da blir det garantert ikke bedre etterhvert. En tidlig dagnose er en stor fordel, da kommer man i gang med medisinen før sykdommen rekker å gjøre unødvendig skade.
-
02-02-11, 11:39 #3
Ok. Tusen takk for svar. det forumet her har fått meg til å føle meg "normal" tross alle merkverdige symptomer. Da bærer det til legen til fredag så får vi se hva han sier.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hei, trenger litt hjelp :)
Av mjohank i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 21-12-09, 17:39 -
Trenger litt analysehjelp..
Av Kari Trestakk i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 12-11-09, 10:00 -
Et par spørsmål til dere erfarne...
Av an i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 27-07-08, 15:27 -
Trenger hjelp fra dere:)
Av Tynn Tråd i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 27-11-06, 19:49 -
Spørsmål til dere erfarne
Av madonna i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-06, 19:32

Svar med sitat
Bokmerker