Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Stramt i halsen
Threaded View
-
31-01-11, 13:22 #7
Sv: Stramt i halsen
Det er nok et tegn på at betennelsen er mer aktiv, og skaper et diffust ubehag "et sted foran på halsen". Jeg har lest om det et sted, husker bare ikke hvor - det var en lege som beskrev de symptomene i forbindelse med atrofi (ikke struma). Han nevnte også ubehag ved svelging.
Stress virker negativt på immunreaksjoner, så det er logisk for meg at jeg har merket det etter perioder med mye stress. Kan tenke meg at det kan være det samme for deg.
Sist jeg hadde ubehaget hadde jeg først en periode da jeg var hyper. Jeg får vel aldri vite om stresset utløste ubehaget, eller om jeg ble hyper fordi kjertelen ga fra seg et innledende "blaff" med hormoner, og så gikk skikkelig til h... etterpå. Jeg tror mest på det siste, for det passer med hormonnivåene etterpå (rett i gulvet med minimalt endret dose).
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Halsen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 27Siste melding: 13-03-07, 21:44 -
vondt i halsen...
Av christina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 26-10-06, 16:56 -
ANDRE SOM HAR NOE I HALSEN?
Av cathrin i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 17-10-06, 16:10 -
Klump i halsen?
Av hanne i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 02-06-06, 22:14

Svar med sitat
Bokmerker