Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
20-01-11, 15:24 #18
Sv: Symptomer på overdosering T4
Tja...har vel funnet ut at det neppe er overdosering, for etter å ha tatt 100mcg T4 og 10mcg T3 til (totalt 200/20 til nå) så gikk symptomene mer eller mindre bort. Grunnen til at jeg testet var at jeg rundt 14-tiden begynte å bli skikkelig ullen i hodet igjen, og det løste jo det problemet også. Deilig

Det med hvor lenge T3 og T4 er i kroppen ser jo ut til å ikke være stor enighet om. Jeg søkte litt rundt, og av de kildene som så mest troverdige ut var det en som sa "timer", et par som sa "en dag" og litt flere som sa "ca 2.5 dag" som halveringstid. Blir vel å ta det litt på gefühlen, da? *ler* Av de jeg stoler mest på er vel kanskje kroppsbyggerne, for de pleier å sitte på ganske god info om medikamenter, og der sa alle jeg fant 2.5 dag som halvering. Med andre ord burde man ikke merke stort mer enn svingninger, men det tar vel kanskje bort de små toppene ved å dele opp utover dagen uansett
Jeg må prøve å få tatt nye blodprøver i neste uke også, for jeg mistenker at 200/20 er alt for lite for meg. Mener å huske at jeg gikk på 250/60 forrige gang, men ting endrer seg jo. Selv på den korte tiden jeg har gått på nå merker jeg at ting fungerer litt bedre uansett, men da har jeg jo litt naturlig "i bunn"...
Lignende tråder
-
Undervekt etter to års medisinering?
Av Pepper i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 27-11-10, 17:21 -
Ønsker erfaring om medisinering for å motvirke følgene av stress
Av jorunnhf i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 12-11-10, 09:35 -
Medisinering....
Av gunnda i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 10-07-09, 17:27 -
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat
Bokmerker