Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
30-01-11, 12:45 #11
Sv: "Bivirkninger" av challenge-kur mot matintoleranse
Det er en krem mot kviser... Og den er bakteriedrepende også. Før i tiden, i puberteten
, var den slik at en fikk et hvitt belegg der man hadde smurt den på. Slik er den ikke nå lenger. Jeg har lest på andre nettsider at mange syns den virker veldig bra, og jeg har samme erfaring
Behøver den ikke nå lenger, men den virket meget godt på meg.
http://www.vitusapotek.no/Products/N...PID-61218.aspx
-
30-01-11, 14:26 #12
Jeg har spist på denne måde(dog uden ris, pasta og kartofler) i 5-6 år snart+ elimineret candida og parasitter. Det har bevirket at mange af mine intolerancer er væk. Jeg fik lige som taget lavet en test og reagerede på mange fødevarer. Nu er der mange af dem som jeg kan spise igen, efter at maven er "rettet op" Undgår stadig al sukker, gluten, mælk( spiser smør og fløde i mindre mængder)og stivelse.
Jeg havde også altid luft i maven en gang og det forsvandt først helt, da jeg bekæmpede parasitterne, og nu får jeg det kun hvis jeg spiser noget jeg ikke kan tåle
Før i tiden kunne jeg f.eks ikke tåle æg, alle former for nødder og oksekød, det tåler jeg fint nu. Hverken mave eller binyrer reagerer på det.
Kosten har SÅ meget at sige
Nu glæder jeg mig bare til at nå lidt længere i hyopthyreose/binyre problematikken, men håber at hc og Erfa hjælper mig på rette vej. Er træt af at være træt
Hep på at Danmark vinder GULD i dag i håndbold
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
30-01-11, 15:42 #13
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11
Svar med sitat

Bokmerker